بازی های موبایل دو نفره

Wiki Article

قهرمان‌های آشنای مجموعه به مورتال کامبت موبایل نیز آمده‌اند، هرچند در زمینه مبارزه‌ها شاهد تفاوت‌هایی در کنترل نسبت به سایر پلتفرم‌ها هستیم.

در این بازی باید آیتم‌های مختلفی را با گشت‌و‌گذار در محیط و گوش دادن به صحبت ساکنین شهر پیدا کنید تا بتوانید یکی پس از دیگری معماها را پشت سر بگذارید.

اگر بدنبال بازی های خوب دیگری در این لیست هستید پیشنهاد میشود که باما همراه باشید زیرا به گزینه های خوب دیگری نیز اشاره شده است.

هریک از کارت‌ها برتری و ضعف‌هایی دارد به‌عنوان مثال کاری که اکسیر زیادی می‌خواهید، قدرتمند اما کند است و از سوی دیگر کارهای ارزان جان کم اما قدرت ضربه بالایی دارند.

گیم‌پلی این بازی کاملا ساده و روان است، به این صورت که حرکت‌ها به طور اتوماتیک انجام میگیرند و شما باید تمام حواس خود را روی استفاده صحیح از اسلحه‌ها متمرکز کنید.

مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های اندرویدی به پایان رسید که میتوانید نظر خود را باما در میان بگذارید.

در صورتیکه هم نرخ فریم و هم گرافیک برای شما مهم باشد قطعا به گوشی بسیار قدرتمندی نیازمندید.

سلاح‌های پابجی موبایل نیز مانند نسخه پی‌سی بسیار متنوع است و به‌ویژه هریک از اتچمنت‌هایی که روی سلاح قرار می‌دهید، تاثیر زیادی روی عملکرد تفنگ می‌گذارد.

دراین‌میان اشاره کنم که تمامی محتویات بخش چندنفره بازی، فقط به‌حالت چندنفره ختم نمی‌شود. اینفینیتی وارد جدا از حالت چندنفره، از بخش زامبی و بتل رویال هم استفاده کرده است. ازاین‌رو علاقه‌مندان به بازی‌های زامبی‌محور چندنفره و همچنین کاربران بازی های موبایل آفلاین بازی‌های بتل رویال هم می‌توانند کالاف دیوتی: موبایل را تجربه و از آن لذت ببرند.

سازندگان از حضور ۴۸ پهپاد متنوع نیز در این بازی خبر داده‌اند که در دسته‌های مختلف از افسانه‌ای گرفته تا کمیاب دسته‌بندی شده است.

البته ماینکرفت تنها به این موضوعات خیلی خیلی ساده خلاصه نمی‌شود. به‌لطف حالت چندنفره می‌توانید به همراه ۱۰ بازیکن دیگر به‌صورت کراس-پلتفرم به تجربه بازی بپردازید. بازی ماینکرفت گنجینه‌ای از خلاقیت و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که تنها با تجربه بازی به مرور زمان به آن‌ها پی خواهید بود.

هر مسابقه یک برنده دارد هرچند در حالت اسکوآد می‌توانید به همراه سه دوست خود برای پیروزی نیز تلاش کنید.

این مطلب در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ با بازی های جدید و ویدیوی معرفی برترین‌ها به‌روزرسانی شد.

اما بطور کلی بدنیست بدانید که این بازی در لیست بازی پرطرفدار اندروید یک گزینه خوب برای سرگرمی بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

Report this wiki page